keskiviikko 8. heinäkuuta 2015

Päivänsankari

"Oon just herännyt.  Ootko niinku tosissas että mun pitää tässä posettaa hienosti?!"

"Niin, ja varsinkin kun toi kakara tunkee tuohon kuvaan mukaan!"

"Älä nyt kuvittele, mun on pakko komentaa noita etupihalla tappelevia kissoja.
O-on, en mä voi katsoa sua ja olla vaan nätisti!"

"Ja toi kakarakin on tuolla takana taas, se voi vaikka hypätä mun päälle salaa!"


"Ai lettuja, no olisit heti sanonut!!!"

Onnea ihanin Nuppu Nenänen! Meidän perheen pääprinsessa täyttää tänään kokonaiset kahdeksan vuotta, aika outoa että jo niin paljon...

Eilen fyssarille sanoinkin että pennun tulon jälkeen Nuppu on kyllä muuttunut aikuisemmaksi. Sitähän sanotaan että perheen nuorin koira on ihan pentu kunnes taas oikea pentu tulee. Nuppu ehti kyllä yksin ollessaan jo kasvaa ja ottaa erilaisen roolin mutta nyt se on aavistuksen vielä korostunut. Nuppu on vähän totisempi eikä riehu yksinään niin paljon. Pentua kyllä leikittää, ja ovatkin oikein hyvää pataa silloin kun Nuppu niin haluaa :)

2 kommenttia:

  1. Myöhästyneet onnittelut sankarille! Vähänkö repesin Kujeen ilmeelle tuossa tokavikassa kuvassa! :D

    VastaaPoista
  2. Hah, joku siis lukee tätä blogia! Päivitykset on kyllä harvassa, koska muutto/kesä/remontti/lapset/mitä näitä tekosyitä nyt on.
    Toivotukset toimitettu perille, sankari kiittää.
    Kuikeli on tuollainen päänkeikuttaja, kun juttelee niin pitää kuunnella ihan pää kallellaan jos vaikka tulee jotain tarpeellista infoa :D

    VastaaPoista